Vanaf 13 september eenvoudig inchecken aan boord van Riveer met de vernieuwde Riveer App
Mocht de vernieuwde Riveer App geen mogelijkheid zijn, bijvoorbeeld door het niet hebben van een smartphone, dan blijft het pinnen van een kaartje aan boord nog steeds mogelijk. Riveer werkt met de Rabobank aan een innovatieve oplossing. De vernieuwde Riveer App is per 13 september te installeren via de website www.riveer.nl. Het grote verschil van de vernieuwde Riveer App is dat de gebruiker zelfstandig een kaartje gaat inchecken. Het kaartje bestaat uit een QR code. Het kaartje wordt door de gebruiker geactiveerd voordat men aan boord gaat. Anders dan bij andere vervoerders hoeft er bij Riveer niet uitgecheckt te worden.
Informatie over de vernieuwde Riveer App is te lezen op www.riveer.nl. Veel antwoorden op vragen zijn terug te vinden bij de meestgestelde vragen. Riveer begrijpt dat sommige passagiers wat extra hulp nodig hebben. Met alle plezier staan servicemedewerkers op de kade en aan boord klaar om hulp te bieden als dat nodig is.